sâmbătă, 13 februarie 2010

Weekend trip

Vineri - Duminica, 13-15 februarie

Week-end trip, Klintenborg

Excursie de cunoastere, cu vreo 150 de proaspeti studenti Erasmus, cu multa nebunie, paranghelie, jocuri, concursuri, baute, party pana dimineata, gatit, organizare, distractie si multa comunicare. Theme of the trip: "Love", ca doar era Valentine's Day.

Am fost organizati pe culori, si fiecare grup avea anumite task-uri pe zi, in rotatie, ce tineau de organizare si de bunul mers al treburilor (facut curat, facut mancare, spalat vase, etc) si pe orase din Danemarca, in grupuri mai mici de 6-7 persoane, si grupul asta se intrecea cu celelalte in cele doua zile. Pentru cupa cea mare. Jocurile au fost criminal de tampite si istovitoare, dar amuzante si ne=-au tinut in priza. eu am fost culoarea portocalie si am reprezentat orasul Skagen, care e cel mai nordin oras al Danemarcei, fac o paine buna si relativ ieftina, numai d-asta am mancat cat am stat pe acolo, si este frumos de nu se mai poate. E locul unde se intalneste Marea Nordului cu Marea Baltica. Si e o fasie de pamant unde stai si vezi aproape 360 grade numai mare. Este loc must see in Danemarca.

Vor urma posta pe zile cu tot ce s-a intamplat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu