duminică, 14 februarie 2010

The party

Vineri spre sambata, 13-14 februarie

La 10 era rost de party. Parca asa era. Nu mai stiu daca dupa cina m-am dus sa dorm un pic. Habar n=am. Cert e ca urma o noapte de petreceri. Tema era sa fim in rosu. Ca doar Era Valentine's day. Oricum, petrecerea asta era aia de dinainte de aia mare, aka aia de sambata seara, de farewell. Iar eram usor suparata si trista, ca nu stiam cum sa ma bag in seama. Dar iar ei au avut organizate diferite joculete. Asa ca am ajuns sa intru in vorba cu oricine. Hey, I'm Elena, I'm from Romania, You? Si apoi incepea discutia. NU mai stiu detalii. Am cunoscut pe multi atunci. In seara aia am aflat cum e Fisk-ul. Vorbeam cu Marina, o tipa de la mine de la curs care era de ceva timp in Dk. Si=mi propune sa beau chestia asta cu ea. Imi zice ca nu o sa imi placa. Zic hai, ca nu are ce sa fie rau. Un shot - 10dkk. Dau pe got. Oribil. Licoare neagra, cu gust de pasta de dinti cu mentol cu alcool. Apoi simt cum se duce alcoolul pe gat, apoi imi ajunge in corp, in degete, aluneca, se duce, se incalzeste totul. E bine. Sunt bine. Mai vreau. De atunci e my favorite drink.
AStia au organizat o chestie cu biletele. Trageai un biletel cu nume de fata unu cu nume de baiat si apoi trebuie sa il gasesti pe respectivul, sa ii arati biletul si sa il pupi. Apoi cel pupat trebuia sa iti dea jumate din biletelele lui/ei. Castiga cel care avea mai multe biletele la final. Eu l-am avut pe Bruno, un italian ca la carte, pe care l-am cautat toata seara pana cand am renuntat, si pe Camilla, o danez, care mi l-a dat pe Salvador. ASta era un spaniol, din Valencia, mic si indesat, care era paralel cu engleza. Toata seara am avut impresia ca ma urmarea si se uita ciudat la mine. Brr,, si nu intelegeam o iota din ce zicea. Decat ca varul lui e combinat cu o romanca. M-am ascuns toata seara de baiatul asta, care de fapt e foarte de treaba. Eram eu panicata atunci.



Altele? Pai am dansat, pe scaune, pe mese, am cunoscut pe Martino, italianul pe care ulterior mi se va pune rau pata. Din Venezia, baiatul, cu un par lung si cret si numai bu8n de bagat mainile in el. Pe Vitaly, care canta la chitara. Cam dupa 2-3 noaptea se facusera doau tabere, una era zona disco-party, cu muzica proasta like always in Dk, si alta zona de chill, cu semineul, unde lumea dormea, discuta, canta la chitara si altele. Spre dimineata am ramas cativa. Eu, care deja eram numai ochi dupa Vitaly, si cativa spanioli. S-a tot cantat, la chitari, la voce. LA final era 7 si ramasesem eu cu el, apoi doar eu. Cand sa ma duc in camera era inchisa. Asa ca o ora m-am odihnit in fata semineului pe saltea. LA ora 8 era trezirea.

Bonus!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu