miercuri, 10 februarie 2010

Walks, walks, walks

Luni,marti, 9-10 februarie

In lunea din a doua mea saptamana plecata am iesit dupa scoala la mai mult plimbat. Acum nu mai stiu exact daca in ziua asta am fost cu colegii la secretariatul din centru, de la universitatea mare, ca sa ne luam carnetele. E posibil, totusi sa fi fost in prima saptamana, candva pe miercuri-joi. Atunci am aflat ca cei de acolo au dat si tricouri gratis cu I bike CPH. Nu mai aveau acum.
Ziua, pe la ora 14, dupa ora, m-am plimbat, prin alte parti din centru pe care nu le vazusem. Am facut putine poze, in mare doar am observat. Ce a fost iesit din comun a fost ca am mers pentru prima data cu metroul lor. Am o poza doar, care e miscata. Ideea e ca am fost surprinsa. Totul e gri metalic, nou, metroul lor e de 3-4 ani maxim in unele parti, si inca e micut, doar doua linii. Totul modern, fara opritoare-taxatoare. Doar common sense, stii ca trebuie sa compostezi inainte sa te urci. Metroul venea la maxim 2 minute, si asta era mult, statii dese, vagoane putine, usi de protectie in statie, no driver, si senzatii fantastice daca stateai in fata - ca la roller coaster.

Marti, am fost libera, dar nu stiu ce am facut pana dupa pranz. Cert e ca tot pe la 2 am iesit sa ma plimb iar, de data asta prin Hvidovre. Am fost pana la primarie. Asta ptr ca primisem deja permisul de rezidenta si trebuia sa ma inregitrez si la primaria locala si sa mi se aloce un doctor. Ca de obicei la astia, acolo era ordine, numere de ordine, liniste, pace, fete zambitoare. In 5 minute de asteptat si 2 de vorbit cu tipa am terminat si ma indreptam spre casa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu