marți, 2 februarie 2010

First day at school

Luni, 2 februarie 2010

Luni, prima zi de scoala. In orar scria ca am ore de la 8.30 in sala 3-05. Organic agriculture. Aveam totul pregatit, harta desenata de mana cu strazile pe care tre' sa o iau ca sa ajung la LIFE - Bulowsvej 18. Iau autobuzul 18. Fac fix 20 de minute. Atata zicea ca face, atat a facut. O iau pe o strada si merg, observ totul in jurul meu, ajung la facultate. Ma uit in jur. Nimeni. Intru si ma pierd pe culoare. Intru, ies, ma plimb, gasesc niste oameni, intreb. Nu stiu. Ies si ajung prin alta parte a campusului. Iar intru, iar intreb, deja se facea tazriu. Imi zic unii ca sa merg vizavi. Imi zic de ce Hall. Nu prea inteleg. Ma plimb. Merg vizavi de campus si de cladirea unde stiam eu ca e facultatea mea. E o cladire gri deschis, noua si cu peste 5+6 etaje. Merg pe strada, pe langa ea. Ajung l un panou. Era deja foarte tarziu. 8.45. Acolo erau trecute fel de fel de numere, numai 3-05 nu. Aproape ca imi vine sa plang. Ma uit in gol. Sunt toata inghetat, imi e sete, imi e frig si ma gandesc ca ma intorc acasa. Ma uit ba la foaia mea cu orarul, ba la panou. Aud o voce in spatele meu - "Can I help you?". Ma intorc, fara speranta, o tipa, parea mai degraba laboranta, cineva fara importanta, dupa aspect, si ii arat foaia. "Oh, this is my course. I'm Vibeke. Come with me". Am mai povestit de femeia asta pe blogul meu. Acum am vorbit cu Horia, care a ajuns cu bine in Copenhaga. Zicea ca maine pleaca la ferme si apoi la cina de acasa de la Vibeke. Exact ca si noi. Despre asta voi povesti maine. Este extrem de incantat de tot. Altfel nici nu avea cum zic eu.
Revenim la povestioara. Nu mai stiu cum a fost la curs. Ne-am cunoscut, ne-a vorbit Vibeke, apoi la 12 ne-a dat liber. A doua zi aveam excursie si de citit despre soluri. Stiu ca in pauza de la 10 am mers la cantina si mi-am luat o cafea. Mare si scumpa si la care nu nu stiu cum am facut dar am ramas fara zahar in ea. In timp am aflat ca zaharul era acolo la discretia noastra. Atunci am baut cafea neagra. Prima mea cafea din Dk.
La pauza mare m-am dus in hol. Marble Hall. Despre asta imi ziceau toti cand ma indrumau. ASta e o sala-hol mare care e polivalenta. Nu mai tin minte de ce eram acolo, dar parca trebuia sa fie ceva meeting. Ideea e ca atunci am cunoscut cativa din Erasmusii de Spring semester. Era Martin, un neamt care parea vesnic adormit, Marta, o poloneza foarte draguta si zambitoare, FRancois - later devenit Frank, un canadian din partea franceza, dar care studia in partea americana si avea un fel ciudat de a vorbi engleza, cu accent frantuzesco-canadian, Adelaide, celalta studenta a lui Simon, mentorul meu, o frantuzoaica ce mie mi s-a parut in toate astea 5 luni ca e mereu beata. Cu ea am mers noi de acolo la Borgerservice, sa ne inregistram si sa devenim legali in Danemarca. Am luat0o pe jos si am discutat diverse. Nu mai tin minte ce. Mai erau oameni pe acolo, acum nu mi-i mai amintesc. Ce am facut apoi restul zilei, e un mister pentru mine. Cel mai probabil m-am intors acasa si am citit ce aveam de citit si am fost fata seriaosa si studioasa. A doua zi urma sa merg in field trip.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu