duminică, 21 februarie 2010

Spaghetti dinner

Sambata, 21 februarie


Colegul canadian, Frank, ne-a invitat la o cina la el in camin. Era acealasi camin pe care nu il gasisem cu 2 saptamani inainte, pentru petrecerea de bun venit.
Am scris adresa exacta, m-am asigurat ca am un nr de telefon al cuiva care va veni sigur acolo, am facut clatite si m-am dus.

Acolo erau deja cativa oameni pe care ii stiam. Vin, mancare, discutii. Nu prea m-am integrat in grupul ala. Ce-i drept, acum ma uit ca mare parte din cei ce au fost atunci au ramas prieteni buni, s-au revazut anul asta prin Germania. Oh, well, i have my own friends :)

La vreo 12 fara ceva am plecat. La 12 jumate trecea ultimul autobuz. Afara era frig si un strat subtire de zapada acoperise totul. Ceilalti au mai ramas, ca stateau aproape sau ca aveau biciclete. Deja bicicleta devenea necesara. Mi-a zis cineva de un magazinel iefin de unde isi cumparasera bicla. Am plecat usor suparata ca tre sa fiu eu prima ce pleaca.

Afara - sambata seara. Vedeam gagici, la tocuri si subtire imbracate, ce zburdau pe biciclete spre vreun club. Eu mergeam la somn.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu