vineri, 5 martie 2010

Organic Agriculture's Traditional Dinner Party

Joi, 5 martie

Ne-am strans toti in Tietgen, la Jared, un canadian si ne-am pus pe gatit. Chestii de la ei din tara. Eu am facut pui cu smantana si ciuperci cu mamaliga. Reteta pe care am invatat sa o fac fiind plecata acolo. Mi-am amintit eu ca am fost odata la Roman la o prietena si mi-a dat pui cu smantana si a fost bun rau. Si imi era pofta si dor de Romania, asa ca am cautat reteta pe net, si am gatit. Si asa am ajuns sa le gatesc si astora.
Ceilalti au gatit de-ale lor. Danezele ne-au adus Frikadeller, un fel de chiftele. Austriaca ne-a facut un fel de placinta cu mere. Elevtianca...ceva cu cartofi parca...am uitat. Cred ca e felul de mancare din tava cu rosu. Un canadian ne-a facut pizza :) Iar canadianca cu origine ucrainiana ne-a facut bors aka ukrainian borscht aka d-ala de la mama lui cu sfecla. Chiar bun...n-as fi crezut. Si englezul...a gatit ceva f jmecher, cu cascaval, cartofi parca, dar am uiatat exact ce era. Senzatia a fost smantana, de care astia nu stiau. Jared incepuse sa manance cu lingura. Dupa ce a luat cutia si m-a intrebat ce e aia...Si cand te gandesti ca la noi e ceva banal.

Apoi am trecut la muzici, le adusesem eu cateva piese de-ale noastre, apoi la jucat carti, am invatat sa joc spoons, un fel de popa porstu dar cu lingurite. Iar cand ne-am plictisit am trecut la tururi prin clarile ca sa gasim sala de jocuri misto, adica biliard si altele. Pe la 1-2 am plecat fiecare spre casa lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu