sâmbătă, 6 martie 2010

Howsewarming party in Tietgen

Sambata, 7 martie

Party in Tietgen

Incurcasem folderele de poze si aveam impresia ca a fost pe 8. Dar nu...sambata, pe 7 m-am dus la ceea ce se numea pe Facebook "Housewarming party in Tietgen".



Pe drum m-am oprit pe pod, Langerbro, sa fac poze la un afis cu o gaina ce facea oua :)
Am ajuns pe acolo destul de tarziu...adica pe la vreo 10 cred. Gol. Evident. Cand e party de internationali se intarzie la greu. Am dat acolo de un tip, de prin america de sud, era la master. Am tot vorbit cu el. Calatorise prin toata lumea, prin couchsufing...idee care inca ma fascineaza.



Apoi a inceput sa vina lumea. Eu venisem cu vinu' in geanta, ramas de la gatitul de pui. Daca stiam ca peste 3 zile tot acolo ajungeam il lasam la cineva pe acolo :) Am inceput sa beau si cum era inca devreme am luat o cana de acolo. Apoi am dat de Petra si de altii. ERau destui colegi. Petra a venit la un moment dat cu o sticla cu o licoare verde. Zelena. Care inseamna verde in ceha. Ceva cu vodka si menta. Genial alcool. Am baut in cana. Toti ma intrebau ce beau acolo. Dar deja trecusem la apa. Ca dupa 2-3 canute de vin si 2-3 jumatati de Zelena eram vesela. Apa era perfecta. Ah, mai luasem si niste Fisk. Ca nu se poate fara el.



La party0ul asta am dat de Martino. Nu cred ca il mai vazusem de la week end trip. Intamplarea face ca fix acum inainte sa scriu postul sa fi gasit un clip cu el pe facebook. El si formatia lui. Ca are trupa baiatu. Habar n-aveam. Uitandu0ma acum inapoi nu mai mi se pare asa dragut. Dar fie. Atunci era palpitanta toata treaba.

7SHP - DANCING NEW BOY from christian vitrino on Vimeo.



Ce-am mai facut? Pai se statea pe hol, se furau chestii d-alea fosforescente, se dansa, se canta...a fost mare paranghelie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu