sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Inceputul

Am zis aici ce vreau sa fac. Ideea mi-a venit de la un film care imi place mie foarte mult, "Same time, next year si de la faptul ca eu pe toata perioada sederii mele prin tari straine nu am tinut un jurnal si nu am notat chestiile ce mi s-au intamplat acolo. Iar ajunsa acasa am realizat ca incep sa uit. Si nu vreau asta. Asa ca am zis ca e necesar sa scriu totul si sa adaug si pozele, singurele care au ramas sa imi aminteasca de clipele de acolo. Si cum nu puteam sa ma apuc asa deodata, am zis ca astept pana pe 31 ianuarie, ziua cand am plecat, si voi incepe sa tin jurnalul online a ceea ce s-a intamplat in urma cu 365 de zile. More or less, ca nu cred eu acum ca o sa reusesc sa scriu zilnic. Voi icnerca pe cat posibil. Si cum lately nu am mai putut sa scriu multe pe blogul minunat cu nebuniile, am zis acum ca e cazul sa fac unul separat pentru Danemarca. Si poate ca asa voi reusi sa ies din starea in care am cazut de cand a inceput anul. Terapie.
Urmeaza postul despre plecare, zborul cu avionul si prima impresie despre danezi si Copanhaga. Despre asta am mai scris eu si prin cealalta parte, dar acum vor fi si poze, va fi altfel.
Maine pleaca urmatorul Erasmus de la noi, Horia. L-am instruit bine pe baiat, este cam speriat. Sper sa ii placa si lui macar pe jumate cat mi-a palcut mie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu